niedziela, 30 października 2011

"Dniowi dzień, nocy noc..."

Genialny kawałek mojego Starszego Brata :) :

http://www.youtube.com/watch?v=N4p1sKlu2z8


Żyję,
jest już lepiej,
dolina nie jest już taka straszna...
Choć w pewnych kwestiach wciąż jest mi trudno...

Dziś zapytałeś, czy zaufam Ci jeszcze raz...
Wiem, że jeśli odpowiem "tak",
może mnie to kosztować wszystko...

Ale wiesz, że Cię kocham,
nie będę w stanie powiedzieć "nie"...

Moja miłość jest słaba i niewierna,
ale Ty nigdy mnie nie zostawiłeś,
nawet wtedy, gdy myślałam, że już powinieneś...
To stopiło moje serce.

Chcę iść za Tobą,
dokądkolwiek mnie zaprowadzisz...
Wiem, że gdy ja nie będę już w stanie iść,
Ty mnie przeniesiesz :)

Jeszcze jedno...
Wiem, że ktoś się o mnie modlił w te trudne dni...
Nie wiem, czy Ta Osoba to czyta...
Chyba jeszcze nigdy tak wyraźnie nie czułam,
że ktoś stoi za mną, gdy ja jestem słaba...
BlessU!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz